reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniel Liddel

Daniel Liddel

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný a tuctový človek ako každý iný. Bežnýživot, bežné starosti, bežné radosti. Inak sledujem politiku, rád poznávam druhú stranu mincí a reálny (nie_moc_známy) život. Absolútne zbožňujem Tolkienove dielo a jeho filozofiu. Môj veľký koníček sú staré počítačové hry na rôzne systémy, ktorých mám obrovskú zbierku (je to splnený môj veľký detský sen). A som závislý na sladkostiach :-) A ešte jedna vec - mám pedofilnú orientáciu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Dragon Age

Daniel Liddel

Dragon Age

Práve som dohral absolútne fantastickú RPG Dragon Age.

  • 23. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 083x
  • 1
Dúha na D1

Daniel Liddel

Dúha na D1

Definitívna rozlúčka s letom

  • 22. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 281x
  • 1
Pohreb Michaela Jacksona

Daniel Liddel

Pohreb Michaela Jacksona

Michaela Jacksona som nikdy moc nemusel. Nebol mi dva krát sympatický jediná skladba ktorá sa mi páčila bola Billie Jean. Nezaujímal ma ani jeho pohreb, ale jednej scéne z neho sa uniknúť nedalo, keďže bola včera všade na internete. Vystúpeniu jeho nevlastnej dcéry Paris Katherine.

  • 9. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 494x
  • 0
Šikanovanie a vydieranie detí cez mobil

Daniel Liddel

Šikanovanie a vydieranie detí cez mobil

12.08.2006 odznel v hlavnom spravodajstve STV príspevok o tom, že sa Európou šíri šikanovanie a vydieranie detí cez mobil.

  • 14. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 598x
  • 61
Izrael verzus Libanon (a hocikto iný)

Daniel Liddel

Izrael verzus Libanon (a hocikto iný)

Už dlhšiu dobu sledujem situáciu na Blízkom východe a mám stále horší a horší pocit.

  • 24. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 324x
  • 35
reklama
Príbeh...

Daniel Liddel

Príbeh...

11 ročná Lucia sa zavrela na záchode so Jozefom, siedmakom, ktorý sa jej už dávno páčil. Jozef jej vyzliekol tričko a bozkával jej malé prsia. Potom jej vyzliekol nohavičky a začal ju lízať medzi nohami.

  • 18. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 727x
  • 105
Flies and Spiders

Daniel Liddel

Flies and Spiders

Alebo čo som stretol na povale.

  • 13. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 670x
  • 68
Andersen a Spielberg

Daniel Liddel

Andersen a Spielberg

Upratoval som pohodenú knižku s rozprávkami. Už si ju prečítala ?, pýtam sa dcéry. Už áno. Najkrajšia bola tá posledná.

  • 12. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 821x
  • 14
Love and Butterflies

Daniel Liddel

Love and Butterflies

Dnes som narazil na ďalšiu zaujímavú spoveď na blogu. Slová písané indexom sú moje vlastné dodatky k pôvodnému textu.

  • 11. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 886x
  • 23
Mistr Bombastik, alebo sexualizácia detí

Daniel Liddel

Mistr Bombastik, alebo sexualizácia detí

V utorok som na TV Markíza zhliadol show Mistr Bombastik. Tím niekoľkých žien vyberá nejakého blbečka, ktorý je vraj najväčší frajer na pláži.

  • 6. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 036x
  • 8
reklama
Mirka Matušicová - dieťa bezdomovec

Daniel Liddel

Mirka Matušicová - dieťa bezdomovec

Pamätám si ako prvý krát v Správach STV ukazovali bezdomovca aj s dcérkou - malou Mirkou Matušicovou. Opúšťali práve stanový tábor, keď sa skončili najkrutejšie tohtoročné mrazy.

  • 28. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 737x
  • 8
Detský krik

Daniel Liddel

Detský krik

Dnes som na služobnej ceste prechádzal okolo polikliniky. Cez otvorené okno som počul detský krik:Počkajte, nie, nie, nieééé. Tato, tatinko, prosíííím, nieéé, au, ááááááu. Potom to pokračovalo nervy drásajúcim krikom, ako keď kričí niekto na pokraji absolútnej hrôzy. Z celej sily, s občasnými prosbami. Bolo to strašné, na hranici mojej schopnosti niečo vydržať.Bol som sa pozrieť čo to bolo za ordináciu. Chirurgia. Úbohému chlapcovi zrejme naprávali končatinu, alebo robili dačo ešte horšie. Keby som bol rodič toho dieťaťa a musel by som byť pri tom, dívať sa mu do vydesených a šokovaných očí a ešte ho držať aby sa moc nezmietal, neviem ako by som to potom rozchodil. Možno bol chlapec precitlivený, ale predsa....Jedno viem iste nikdy by som nemohol robiť detského lekára. Ešte stále mám zimomriavky.

  • 16. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 923x
  • 9
Ako zo zdravého človeka spraviť trosku

Daniel Liddel

Ako zo zdravého človeka spraviť trosku

Dnes som si na jednom blogu istého Andrewa z Nového Zélandu (17 ročného) na www.blogger.com prečítal čím všetkým prechádzal.

  • 30. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 264x
  • 255
Stretnutie

Daniel Liddel

Stretnutie

Stretol som sa s človekom, ktorý by mohol mať všetky dôvody byť na druhej strane barikády.

  • 29. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 035x
  • 19
Prestávka

Daniel Liddel

Prestávka

Kto ste čakali, dočkali ste sa - prestávam písať na blog.

  • 26. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 949x
  • 91
reklama
Kampaň za skutočnú krásu

Daniel Liddel

Kampaň za skutočnú krásu

Túto kampaň som si všimol na billboardoch v jednom nákupnom centre. Sú na nich prezentované ženy, ktoré ideál ženskej krásy nesteleňujú. Čo ten ideál vlastne je ?

  • 3. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 941x
  • 28
reklama
SkryťZatvoriť reklamu