reklama

Osobnosti

Keď sme včera viazali staré časopisy na zber papiera do školy, ako to už u mňa býva zvykom, zbežne som niektoré listoval. A (ako to tiež bývaz vykom), som sa do jedného článku začítal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Blo to žene, ktorá žila v šťastnom manželstve. Muža milovala, mali deti. U jednej z dcér sa však prejavilo mentálne postihnutie. Je to ťažký úder pre rodiča, ale rodičia dieťa aj tak milovali, rovnako ako jej brat. Skutočné nešťastie však malo ešte len prísť.
Po automobilovej nehode prišla o manžela a aj syn bol na tom zle. Z nehody sa síce ako-tak dostal, ale následky nehody boli neúprosné a po pár rokoch vyprevádzala matka na onen svet aj syna. Zostala len s postihnutou dcérou a starala sa aj o vnučku. Napriek tomu, koľko rán sa na ňu v živote zosypalo, nikdy nezvesila hlavu. Namiesto žiaľu a utápaniu sa v depresiách sa dokázala s láskou starať o tých, ktorí pomoc potrebovali.
Dnes má jej dcéra neďaleko štyridsiatky (ten článo mal iba pár rokov) a vyzerá skoro ako starena. Verím, že sa celý život stretávala s láskavým slovom a pohladením. Vnučka babku nadovšetko miluje.

Keď sa pozrieme okolo seba, vidíme všade známych spevákov, hercov, politikov, podnikateľov, rôznych účinkujúcich v tzv. "reality show" (ktoré s realitou nemajú ani zbla spoločného). Mnohí sú obdivovaní, slávni. Sú to osobnosti.
Avšak okolo nás žijú ľudia, ktorí sú OSOBNOSTI, ktorí dokážu viac než sa len na povel usmievať do objektívu. Nechcem sa dotknúť žiadnej konkrétnej známej osobnosti, sám mám rád niektorých hercov a hudobníkov. Ale ako keby sme zabúdali na tých, ktorých ľudská hodnota je mnohokrát vyššia, aj keď ich neuvidíme na titulných stranách časopisov.
Ja si takých ľudí veľmi vážim, lebo dokážu to, čoho je schopný asi málokto. Aj vďaka nim si uvedomujem, ako mi je na svete v podstate dobre. Mám strechu nad hlavou, prácu, rodinu, zdravé a šikovné dieťa.

Sú ľudia ktorí nie toto všetko majú, a aj čo mali im bolo odňaté. Napriek tomu dokážu dávať lásku.

Schválne, koľkí žijú okolo nás ?

Daniel Liddel

Daniel Liddel

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný a tuctový človek ako každý iný. Bežnýživot, bežné starosti, bežné radosti. Inak sledujem politiku, rád poznávam druhú stranu mincí a reálny (nie_moc_známy) život. Absolútne zbožňujem Tolkienove dielo a jeho filozofiu. Môj veľký koníček sú staré počítačové hry na rôzne systémy, ktorých mám obrovskú zbierku (je to splnený môj veľký detský sen). A som závislý na sladkostiach :-) A ešte jedna vec - mám pedofilnú orientáciu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu