reklama

Pohreb Michaela Jacksona

Michaela Jacksona som nikdy moc nemusel. Nebol mi dva krát sympatický jediná skladba ktorá sa mi páčila bola Billie Jean. Nezaujímal ma ani jeho pohreb, ale jednej scéne z neho sa uniknúť nedalo, keďže bola včera všade na internete. Vystúpeniu jeho nevlastnej dcéry Paris Katherine.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bola to dojímavá scéna. Veľmi. Aspoň pre mňa určite. Napriek tomu že Paris som videl vlastne prvý krát a Jacksona som moc nemusel. Neubránil som sa slzám. Bolesť toho dievčaťa hraná určite nebola. Avšak nemôžem si pomôcť, cítim zároveň niečo... niečo negatívne. Aj keď slová ktoré Paris hovorila boli úprimné, myslím že ich nevymyslela sama. Mám veľmi zlý pocit že jej krátke a silne emotívne vystúpenie bolo cynicky naplánované práve kvôli efektu ktorý malo. Je mi veľmi ľúto všetkých detí ktoré prídu o rodičov, alebo o hocikoho kto je pre nich najbližšou a najdôležitejšou osobou. Avšak cítim rovnako veľké znechutenie z tých, ktorí bolesť týchto detí nejakým spôsobom zneužívajú. O to viac mi je tých detí ľúto. Lebo voči tomuto sú úplne bezbranné.

Daniel Liddel

Daniel Liddel

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný a tuctový človek ako každý iný. Bežnýživot, bežné starosti, bežné radosti. Inak sledujem politiku, rád poznávam druhú stranu mincí a reálny (nie_moc_známy) život. Absolútne zbožňujem Tolkienove dielo a jeho filozofiu. Môj veľký koníček sú staré počítačové hry na rôzne systémy, ktorých mám obrovskú zbierku (je to splnený môj veľký detský sen). A som závislý na sladkostiach :-) A ešte jedna vec - mám pedofilnú orientáciu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu