reklama

Prečo možno (ne)pôjdem voliť

Prezidentské voľby sa nám už priblížili. A po dlhej dobe to vyzerá tak, že by to mohlo byť zaujímavé.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Prvý krát sa tam vyskytuje kandidát, ktorý pôsobí pre mňa zaujímavo. Iveta Radičová. Všetci ostatní sú mi niečím nesympatickí.

Gašparovič - "starý ujo" odídený od Mečiara (predtým jeho veľký kamarát), ktorý pôsobí neschopne.
Mikloško - niečo nedefinovateľné mi na ňom nesedí, navyše patrí do mnou definovanej kategórie "zarytých kresťanov".
Martináková - mám z nej pocit strašného afektu na úkor serióznosti.
Melník - "nezávislý" kandidát z HZDS. Heh.
Sidor - neviem o ňom nič, len to že je z KSS
Bollová - berie ju niekto vážne ?

Radičová mi je sympatická. Keďže prezident nejaké extra veľké právomoci nemá, vnímam ho skôr ako človeka ktorý reprezentuje našu krajinu a myslím že ona na to má. Navyše mi príde zo všetkých najinteligentnejšia.

Odrádza ma však jedna vec. Čo sa týka politiky, som strašne, ale strašne ovplyvniteľný politickými reklamami. Hlavne billboardami - asi preto že s touto formou sa stretávam najčastejšie. VADIA mi. Ale neskutočne moc. Ja VIEM kto sú kandidáti na prezidenta a VIEM aj aký majú ksicht. Fakt sa na nich nemusím pozerať každých pár metrov. A ešte keď vidím ďalšie známe tváre, ako za takého kandidáta lobujú a hovoria mi že "ten je ten správny", dávajú mi tým podprahovú informáciu že som debil a neviem sa SÁM rozhodnúť.

Tak neviem, uvidím či prekonám snahu marketingových týmov prinútiť ma neísť voliť a napriek tomu pôjdem....

Daniel Liddel

Daniel Liddel

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný a tuctový človek ako každý iný. Bežnýživot, bežné starosti, bežné radosti. Inak sledujem politiku, rád poznávam druhú stranu mincí a reálny (nie_moc_známy) život. Absolútne zbožňujem Tolkienove dielo a jeho filozofiu. Môj veľký koníček sú staré počítačové hry na rôzne systémy, ktorých mám obrovskú zbierku (je to splnený môj veľký detský sen). A som závislý na sladkostiach :-) A ešte jedna vec - mám pedofilnú orientáciu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu