reklama

"Piatok 13." - program pre úchylov na TV Markíza

Neviem čím to bude, ale v piatok 20. apríla, som sa cítil pomerne mimo, keď som zhliadol reláciu Piatok 13 na Markíze. Možno to bude tým že Markízu nesledujem často ?....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Neviem či je to pravidelný "seriál", alebo nie, ale neskutočne ma znechucoval obsah relácie.

Veľká časť (Väčšina ? Neviem, nevidel som od začiatku) programu je založená na tom že ukazuje rôzne nešťastia ktoré sa ľuďom stali. V tom by ešte problém nebol, ja sám osobne som napríklad za to, aby sa aj v správach ukazovali zverstvá (asi by som mal skôr povedať "ľudstvá") ktoré sa páchajú vo vojnách všetkými stranami konfliktov, nech vidno čoho sú ľudia schopní.

Tuto to však bolo o inom. Chcete sa pozrieť ako si človek vykĺbi ruku ? Ako sa doláme pri nehode ? Ako takmer zhorí zaživa ? Tak máte šancu. A aby vzrušeným divákom neunikol ani ten najmenší detail, tak to ukážeme opakovane aspoň 5-6 krát, vo zväčšnom obraze a spomalene.
Nech si skutočne každý príde na svoje.

Samozrejme, takto otvorene to autori relácie povedať nemôžu, tak do toho komponujú "súcit" s tými ktorým sa nešťastie stalo. Na čo sa to preboha hrajú ? Fakt by ma úplne seriózne zaujímalo, či vôbec jestvuje niekto, kto si myslí že táto relácia slúži na to, aby na niečo upozorňovala, alebo o niečom informovala. Či je niekto, kto si myslí že má aspoň jediný iný cieľ, než baviť.

V poriadku, niekoho bavia sledovať fotografie a videá s tragédiami. Niekoho to dokonca vzrušuje. Je to jeho vec. Avšak vadí mi ak sa to skrýva za niečo iné. Nech to povedia v Markíze otvorene a nech sa moderátor netvári tak súcitne, keď hovorí o nešťastí (sme radi že ste si vybrali náš program), lebo sa mi z tej faloše dvíha žalúdok.

Osobne doporučujem Markíze nabudúce z internetu posťahovať videá s odrezávaním hláv islamskými militantmi. Je ich pomerne hodne a od čias Nicka Berga už doznali aj technickej kvality. Pustite to párkrát pekne spomalené a nazoomované (nech vidno ako obeť chrčí a ako strieka krv). Nepochybne si priaznivci relácie prídu na svoje. Nazvať to môžete aj "Snuff vidz Špeciál". Poprípade dodajte ako je vám obetí nesmierne ľúto. JEDNOZNAČNE vám stúpne sledovanosť. A korunky sa posypúúúú...

Daniel Liddel

Daniel Liddel

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný a tuctový človek ako každý iný. Bežnýživot, bežné starosti, bežné radosti. Inak sledujem politiku, rád poznávam druhú stranu mincí a reálny (nie_moc_známy) život. Absolútne zbožňujem Tolkienove dielo a jeho filozofiu. Môj veľký koníček sú staré počítačové hry na rôzne systémy, ktorých mám obrovskú zbierku (je to splnený môj veľký detský sen). A som závislý na sladkostiach :-) A ešte jedna vec - mám pedofilnú orientáciu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu