reklama

Prestávka

Kto ste čakali, dočkali ste sa - prestávam písať na blog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (91)

Aspoň na vopred neurčený čas.

Hlavným dôvodom je masívna kampaň určitých indivíduí voči denníku SME. Svojimi výzvami a linkami na "Petíciu proti zľahčovaniu pedofílie" (nikto ju nezľahčuje, hovorím úprimne že byť pedofilom je psychicky vyčerpávajúce) spamujú kdejaké fóra na internete. Zároveň na stránke petície vyzývajú k spamovaniu mailových a poštových schránok SME a Petit Press ako na Slovensku, tak aj v Nemecku. Táto chuligánska "vojna" (spamy, nadávanie a vyhrážky do telefónu a pod.) je určite nepríjemná ľuďom v SME, ale hlavne mne ktorý za to nesie (aj keď nepriamu) zodpovednosť.

Naprostá väčšina ľudí ktorá petíciu podpísala sama nevie o čo ide. Je to prezentované tak (a ľuďmi všeobecne chápané), že SME poskytuje priestor človeku, ktorý vraví že na zneužívaní detí nie je vlastne nič zlé - lebo ľudia pod pojmom "pedofília" poväčšine skutočne chápu sexuálne zneužívanie detí. Kto by takú petíciu nepodpísal ? Ja by som ju podpísal tiež. Potvrdilo sa mi to aj po diskusii s jedným človekom ktorý tú petíciu podpísal. Neviním ľudí ktorí podpísali, lebo nevedeli o čo ide. Horšie je to s tými, ktorí vedia, ale napriek tomu zámerne zavádzajú a klamú - len aby pod falošnou zámienkou starostlivosti o deti mali pocit vlastnej dôležitosti. Hlavne nedať slovo tomu, do koho každý rád kope, ešte by sme mohli zistiť že je to ľudská bytosť. Nuž, účel svätí prostriedky. Aspoň podľa niekoho.

Keďže nemám možnosť sa voči petícii adekvátne brániť a zbytočne robím problémy SME, ktoré sa (aspoň v tejto záležitosti) drží viac morálnych princípov než "momentálne moderných a politicky korektných tém", na vopred neurčenú dobu prestávam na blogu publikovať akékoľvek texty.

Aby nedošlo k nedorozumeniu - je to moje slobodné rozhodnutie.

Sing hallelujah :-)

Daniel Liddel

Daniel Liddel

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný a tuctový človek ako každý iný. Bežnýživot, bežné starosti, bežné radosti. Inak sledujem politiku, rád poznávam druhú stranu mincí a reálny (nie_moc_známy) život. Absolútne zbožňujem Tolkienove dielo a jeho filozofiu. Môj veľký koníček sú staré počítačové hry na rôzne systémy, ktorých mám obrovskú zbierku (je to splnený môj veľký detský sen). A som závislý na sladkostiach :-) A ešte jedna vec - mám pedofilnú orientáciu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu