reklama

Kampaň za skutočnú krásu

Túto kampaň som si všimol na billboardoch v jednom nákupnom centre. Sú na nich prezentované ženy, ktoré ideál ženskej krásy nesteleňujú. Čo ten ideál vlastne je ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Keď si pozrieme obrazy spred niekoľkých storočí, alebo grécke sochy, zistíme že ideál ženskej krásy bol kedysi diametrálne odlišný od toho dnešného. Zatiaľ čo kedysi boli žiadané ženy ženských tvarov, dnes sú to skôr ženy tvarov (post)pubertálnych. Snáď občas len s výnimkou veľkých pŕs - pokiaľ možno neprirodzene veľkých k ostatným proporciám tela. Aspoň takéto ženy bývajú prezentované na rôznych reklamných plagátoch.

Asi najsmiešnejším faktom na tom všetkom je, že ideál ženskej krásy si podľa nich odvodzujú ani nie tak muži, ako skôr ženy sami. Vždy sú to práve ony, ktoré sú ideálnym adresátom týchto reklám a budú robiť všetko možné, len aby sa takémuto "vzoru" priblížili. Aby mali pocit, že sú "krásne". Ako keby ten pocit bol dôležitejší, než či sú krásne aj pre partnera. Osobne keď vidím niektoré ženy ktoré majú na tvári div že nie latexovú masku, tak mám pocit že keby som takú stretol v noci, tak sa snáď aj zľaknem. Pri niektorých ženách ani neviem ako v skutočnosti bez škrabošky vyzerajú. Ako keby sa za svoju tvár aj hanbili. Len mizerné percento žien je spokojných so svojou hmotnosťou. Takmer každá je podľa vlastných slov "tučná", alebo "chudá" - ale to len v prípade že vypadá ako anorektička a zároveň ňou nie je. Spokojných je málo.

Ktohovie či raz aj muži nebudú takto zblbnutí. V médiách som sa už dočítal o "metrosexuáloch" - mužoch ktorí si veľmi zakladajú na svojom výzore, imidži. Mne osobne to príde komické. Necítim sa byť ani pekný ani škaredý, tučný ani chudý, nesledujem sa v zrkadle, nepotrebujem si robiť komplikovaný účes, voňavkovať sa a pod. Obliekam si čo sa mi páči a slovo "moderný" je pre mňa neznámy pojem. Celkom mi stačí že som čistý a že mám oblečené čo mi vyhovuje. Poprípade čo mi kúpi manželka :-)

Ideál ženskej krásy nemám. Buď sa mi nejaká žena páči, alebo nie. Navyše krása ženy je u mňa aj tak podriadená môjmu vzťahu k nej. Ak nejakú nemám rád, tak je škaredá ako noc. Pokiaľ k nej mám pozitívny vzťah, vnímam ju ako peknú.

No a pehy, tak tie "žeriem" :-))

Želám ženám aby začali všetky tie magazíny s prehľadom ignorovať a boli samé sebou.

zdroj:
http://www.kampanzaskutocnukrasu.sk

Daniel Liddel

Daniel Liddel

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný a tuctový človek ako každý iný. Bežnýživot, bežné starosti, bežné radosti. Inak sledujem politiku, rád poznávam druhú stranu mincí a reálny (nie_moc_známy) život. Absolútne zbožňujem Tolkienove dielo a jeho filozofiu. Môj veľký koníček sú staré počítačové hry na rôzne systémy, ktorých mám obrovskú zbierku (je to splnený môj veľký detský sen). A som závislý na sladkostiach :-) A ešte jedna vec - mám pedofilnú orientáciu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu